Vítejte v mém knížním světě.

Ahoj!

Zdravím všechny čtenáře a čtenářky. Tohle je můj první článek, který se nebude věnovat žádné knize ale spíše to berte jako takové malé uvítání na začátek. 

Na začátek Vám řeknu základní informace.

Jsem teenager co od malička čte a miluje knihy. Někdo má jako zálibu hraní počítačových her a já mám to samé s knihami. Převážně čtu Young Adult knihy, nejsem ten tip čtenáře co bezmezně miluje Vědecko fantastické fikce a knihy na tento způsob. Spíše se zaměřuji na romány, thrillery, detektivky a knihy s podobnou tématikou. Blog jsem si založila z toho důvodu že moji přátelé nejsou takoví knihomolové jako například já, tudíž mé názory a pocity z knih budu psát sem. Články se budou týkat jak jednotlivých knížek tak i knížek, které budu mít nové. Nedělám to za účelem peněz, ale pro radost a chtěla bych mezi ostatní puberťáky i ostatní lidi rozšířit myšlenku, že je pořád důležité číst knihy. Pro někoho je to ztráta času, pro mě koníček, díky kterému můžu během chvíle přeskočit do jiného světa a vžít se do příběhu.  Ve škole máme povinnou četbu, kterou sem nejspíše psát nebudu, jelikož mně samotnou nebaví a nemám ráda když nás někdo nutí číst určitou knihu. Jsem toho názoru že kniha by se měla číst až když na ní máme náladu a ne se do ní nutit. Blog jsem si založila díky ostatním youtuberům a blogerům z knižního světa, líbí se mi myšlenka vyměnění názoru na danou knihu. Omlouvám se že kvalita článků bude a je nic moc, ale věřím a doufám že se mé články budou jen a jen zlepšovat. 

Už často jsem přemýšlela, že si knížní blog založím, ale nikdy by mě nenapadlo že to opravdu udělám ale vzhledem k tomu, že jsem vždy chtěla sdílet svůj názor o knihách, řekla jsem si proč to nezkusit. Vše to začalo vymýšlením jména blogu, původně jsem do názvu chtěla zakomponovat své jméno( Lucie) ale jak vidíte, moc se mi to nepovedlo. Původní nápad byl že si založím kanál na YT, ale nakonec sem si to rozmyslela. Nejsem počítačový expert, takže představa jak se učím stříhat, byla nepředstavitelná a také nechci úplně prozrazovat svou identitu. Ano, souhlasím, tento blog je o mě ale také hlavně o knihách. Nevím, jak často budou články vycházet, jelikož samozřejmě chodím do školy a ještě ke všemu tento rok je pro mě co se té školy týče, velmi důležitý. 
Knihy čtu tedy v češtině, teď zrovna mám rozečtenou jednu anglickou, ale vzhledem k tomu že je rozečtená už nějaký ten pátek a já se neustále nemůžu dostat k tomu, přečíst další část, asi zůstanu u těch českých. K čtení anglické literatury mě motivovala Klárka z blogu Klářiny knihy a proto doufám, že se k tomu také někdy dostanu. Nejsem rychlo čtenář, knihu přečtu přibližně za týden, od čeho se bude odvíjet pravidelnost článků. 
      
          Já se s Vámi loučím, takhle na začátek je to všechno a já jdu číst a vy jděte taky! AHOJ!
                                      

Komentáře

  1. Romány lindi, to je moje :) Jsem ráda, že čteme podobné žánry. Taky nejsem fanoušek young fantasy. Asi víš jak to s fantasy mám. Krásný článek. Těším se na tvou další tvorbu. Kdybys potřebovala pomoci klidně se na mě obrať. Ráda pomůžu když budu moci. Užívej si čtecí chvilky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi moc hodná a vážím si toho. :) doufám, že se potkáme na Světě knihy..:)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížní shrnutí na měsíc leden

GILLY MACMILLANOVÁ-DOKONALÁ

HORRORSTOR=GRADY HENDRIX