Nové knížky z Knížního klubu


Ahoj, zdravím všechny knížní nadšence.

Je tu můj první článek, který se týka přímo samotných knih a tentokrát to bude má malá objednávka z internetového knihkupectví Knížní klub, kde jsem se stala novým členem a samozřejmě rovnou objednala nové knihy. S touto stránkou jsem velice spokojená a všem ji doporučuji protože jsou tam velice dobré ceny (pokud jste členy,tak jsou ceny jestě lepší) a přišlo mi to na rozdíl od jiných e-shopů velmi rychle. Taky bych chtěla podotknout, že knihy přišli ve velmi dobrém stavu.☺
Obě knihy co jsem si objednala jsou od YOLI, obě mě zaujali a tak už nebylo co řešit, podle mě mají zajímavé knihy co se týče  Young Adult literatury tak jsem ani neváhala.
Pojďme se na obě podívat.

Jako první, tu mám téměř novou knihu která byla vydána minulý rok. Je od Davida Levithana a jmenuje se Drž mě pevně. Není to klasická kniha jakou znáte ale jedná se o scénář-je to napsané jako Fantastická zvířata a kde je najít. Má pojednávat o hrdinovi z knihy Will Grayson, Will Grayson kterou autor napsal společně s Johnem Greenem. Ti z Vás kteří četli, víte že se jedná o Drobka, který Vám v této knize přezpívá svůj příběh. Je to první kniha kterou čtu v tomto formátu, a jsem zvědavá, jestli se mi bude líbit. Už se na ní těším.! :) 196 stran..:)






Tohle by byla celá má malá objednávka knížek YOLI. Pokud jste už některou z nic četli, dejte vědět jak se Vám líbila. :)
                             Tak ahoj, já jdu číst a Vy jděte taky! :))




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GILLY MACMILLANOVÁ-DOKONALÁ

Knížní shrnutí na měsíc leden

HORRORSTOR=GRADY HENDRIX