Nové knihy z bux.cz

Ahoj!

Vítejte u dnešního článku který se bude opět týkat nových knih, ale od posledního článku který se tohoto tématu týkal bude jiný, protože teď jich tady mám o něco více. Tentokrát jsem objednávala z internetového knihkupectví bux.cz a musím říci, že to přišlo celkem pomalu a jedna mi přišla špinavá, což mě sice nevadí ale někomu to může být nepříjemné. Objednala jsem si čtyři knížky které Vám teď krátce představím, jelikož samozřejmě o nich zatím nic moc nevím. Opět se tu objeví knihy od nakladatelství YOLI a jako v minulém článku tu mám dvě. Jdeme na to! :)

Jako první Vám představím knížku od nakladatelství Ikar, kterou jsem viděla v Klárčiném videu(Klářiny knihy)a zrovna byla ve velikém výprodeji atak jsem si řekla, že si ji koupím. Byla opravdu levná vzhledem k tomu, že má 616 stran a navíc je to větší formát než klasické knížky. Koukala jsem se na recenze na Goodreads a musím říct, že jsem byla vcelku zaskočená, kolika lidem to přijde nudné a proto když jsem ji viděla za takovou skvělou cenu, rozhodla jsem se že si na ní udělám svůj vlastní názor. Knihu napsal Thomas Matthew a je to opravdu bichle. 

Další bichle ale tentokrát už menší, je od nakladatelství Domino a napsal jí autor jménem C.L.Taylor(upřímně nevím, jestli je to žena nebo muž). Koukala jsem na ní už dříve, ale to stála okolo 350Kč, což se mi za ní úplně dávat nechtělo a když jsem ji viděla na této stránce za pouhých 50Kč, neodolala jsem a ihned mi přistála v košíku, díky této knize celá tato objednávka vznikla. Teď je už bohužel opět zdražená, protože balík mi přišel opravdu asi za týden. Jedná se o psycho thriller, má i další díl, ale opravdu nevím, kdy to všechno přečtu, protože mám teď opravdu spoustu nových knížek. Jednak jsem jich 7 dostala k Vánocům ale za poslední dobu jsem si jich dalších 6 objednala, atak mi z toho vznikla hromádka cca 25 knížek, které musím přečíst, takže si myslím, že další článek o nových knihách čekejte v létě. :D(což samozřejmě nevydržím). Má 392 stran, což je lepší než u přechozí knihy, ale také to není málo..co si budem. Samozřejmě si na ní také velmi těším, ale to si myslím že už zmiňovat ani nemusím. 

Třetí knížka je jedna ze dvou knížek které mám nové od YOLI, je to DREAMOLOGIE. Také je to ta knížka která mi bohužel přišla pošpiněná. Má pojednávat o tom, že mladá dívka potkává svého vysněného kluka ve snech. Už ji četla i má kamarádka, která říkala že je to taková odpočinková knížka. Proto si jí nechám až na letní prázdniny, až pojedeme k moři.
Má 336stran, takže už je to méně než ostatní. :)

Další a zároveň poslední knížka je taktéž od YOLI, má 368stran a jmenuje se Jeden z nás lže. Má pojednávat o vraždě ve škole, kde někdo zabije Simona.  Napsala to Karen M.McManusová. Vím, že na obálce nezáleží, ale takhle se mi OPRAVDU líbí. Také si jí chci nechat na léto, pěkně k moři. A na tuhle se těším obzvlášť.


Tak a já si jdu číst, a Vy jděte taky! :)))




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížní shrnutí na měsíc leden

Estelle Maskam-Víš, že tě miluju?

GILLY MACMILLANOVÁ-DOKONALÁ