Knížní shrnutí na měsíc leden

Ahoj, zdravím všechny milovníky knížek.
Dlouho už tu nebyl nový článek, za což se Vám musím omluvit, protože v lednu bylo té školy opravdu hodně a já měla málo času.
Co se týče tohoto ,,formátu´´ článků,  napíšu Vám sem vždy co jsem za daný měsíc přečetla a nebo co jsem si koupila. Leden byl na knihy takový průměrný(nebo alespoň z té sekce co jsem přečetla), ale knih, které jsem si za tento měsíc koupila, je víc než jsem zvyklá. Už teď Vám mohu říct, že ale ani únor, březen a duben nebude nějaký slavný. V dubnu mě čekají přijímačky a já se musím teď co nejvíce učit a to i ve svém volném čase. Neříkám že nebudu číst vůbec, protože si myslím že bych to snad ani nevydržela, ale bude toho značně méně.
Upřímně, až teď jsem zjistila že jsem přečetla pouze tři knihy, achjo. No, jdeme na to.
Začneme těmi, které jsem přečetla- ty budeme mít sfouknuté rychle:)

 Co jsem za leden přečetla?

1) První, a zároveň jediná kniha, kterou z mého blogu ještě nejspíš neznáte. Četla jsem ji do školy. Dostáváme seznamy knih a vždy 2 za pololetí musíme přečíst a napsat referát. Upřímně, kdyby mi jí kamarádka nedoporučila, sama bych si jí nevybrala a to třeba už jen kvůli její obálce. Jsem ale opravdu ráda, že jsem si ji přečetla, protože jsem ještě nikdy nic podobného nečetla. Kniha pojednává o Alici, která je velmi úspěšná studentka a chodí na Gymnázium. Její matka si její budoucnost představuje na vysoké škole, kde bude studovat medicínu. Alice je naprosto bezproblémová, až do té doby, než její matka společně s jejím bratrem odjedou na celé dva měsíce prázdnin do lázní a má se o ní starat její otec, který je neustále někde v práci, a to i v noci. Ona se jednoho dne vydá na diskotéku, kde poprvé zkouší trávu. Takhle to jde několik dní, dokud se nepotká s Metadonem, který jí neukáže cestu k tvrdším drogám jako je například pervitin. Začnou spolu chodit a ona se začne sjížďet čím dál tím víc. Neustále tvrdí, že až bude chtít přestat, že jednoduše přestane, ale všichni ví, že je to naopak. V tomto stylu Alice prožívá celé prázdniny, ale nepřestane s tím ani když začne škola, do které kvůli Metadonovi stejně nechodí a místo toho, si sním píchá perník. Někdy zkouší i heroin, ale ten jí s tělem dělá divy. Jednoho dne jí matka uklízí ve skříni a najde jí tam stříkačky. Následuje velká hádka, která skončí tím, že Alice uteče z domu a odstěhuje k Metadonovi, kde si celé dny jen a jen píchají další drogy, čímž se jejich závislost neustále zvyšuje.
To je tak nějak všechno, co bych Vám o knížce řekla, aniž bych nějakým způsobem nevyzradila úplně všechno..:) Text je v knize rozdělen podle stylu písma. Tučný text pojednává o součastnosti a to konkrétně o Aliciném pobytu na psychiatrii. Normální text nám popisuje text z minulosti, kdy se Alice dostává k drogám a začíná její závislost.

A o které Knížce to vlastně vůbec mluvím?

Jsou to holky na vodítku, jmenuji se Alice, od Ivony Březinové! :) Určitě doporučuji, navíc má málo stránek, takže jí máte sfouknutou za pár dní..:) a nebo třeba za pár hodin?

2) Macmillan Gilly, to je jméno autorky druhé mé přečtené knihy. Někteří tuší,  že se jedná o Dokonalou, což je poměrně nová kniha o které se ale moc nemluví. Nebudu Vám sem znovu vypisovat, o čem kniha je ale jestli to chcete vědět, dělal jsem na ni už článek. Nebudu si nic nalhávat, moc mě nenadchla.

3) Třetí a zároveň poslední kniha, kterou ode mě taky už můžete znát, je od Davida Levithana a je to pokračování hrdiny Drobka, kterého můžete znát z knížky Will Grayson, Will Grayson, kterou napsal tento autor společne ještě s Johnem Greenem. Popisuje Drobkův osobní život a jeho milostnou cestu. Pojednává o jeho příběhu, který byl rozmanitý a nevšední. Je to totiž gej a s žádným klukem mu to nevydří dlouho, z čehož je smutný. Není to napsané jako obyčejná kniha, ale je to scénář k divadelní hře, jako jsou například napsána Fantastická zvířata a kde je najít. Kniha mě sice bavila, ale nepřišla mi ničím výjimečná a to bohužel ani proto, že to byl první scénář, co jsem četla. Dá se říci, že to bylo o ničem..a nekonalo se tam žádné WOOW!:( Zklamaná ale z ní  rozhodně nejsem, jen nebyla ničím výjimečná..:) DRŽ MĚ PEVNĚ


Co jsem si za leden koupila?

Jak už jsem psala, knížek které jsem si koupila je o hodně více, tento měsíc je jich celkem šest, což je na mě poměrně vysoké číslo, ale tak co, člověk si musí dělat radost.:)Bez zbytečného zdržování jdeme na to!:)

1)První knížka, která ale už tu byla dnes zmíněná, je DRŽ MĚ PEVNĚ od Davida Levithana. Názor jaký na ní mám už víte, takže bez zbytečného okecávání se vrhneme na další knihu!

2)JAK TO MAJÍ HOLKYod Lauren Saftové, tuhle knížku jsem také ještě nečetla, ale už se na ní těším a určitě bude super, jako všechny knížky od nakladatelství YOLI. Pojednává o třech kamarádkách, mezi které když se postaví láska, je to opravdová zkouška přátelství. Zatím o ni nic moc nevím, ale myslím, že se mi bude líbit. :)

3)Další knížka je opět od nakladatelství YOLI, a je to DREAMOLOGIE.Hlavní hrdinka potkává svého vysněného kluka ve snech. Chci si ji nechat až na léto, třeba k moři, protože si myslím že bude taková pohodová..:)

4) LEŽ OD C.L. TAYLOR je to psycho thriller který pojednává o jedné holce, jejíž život je vlastně jen LEŽ, ona totiž neexistuje. Už jen tahle zrychlená anotace mě navnadila ke čtení. Je to ale bohužel bichle, takže jí vidím až tak na dobu po přijímačkách..:)

5)MY NEJSME MY od Mathese Matthewa. U ní jsem si anotaci ani nečetla, ale když jsem jí viděla za pouhých 40Kč, nemohla jsem odolat, navíc jsem jí už před tím viděla v Klárčiném videu. :)

6) Šestá a také poslední knížka je opět od YOLI a jmenuje se JEDEN Z NÁS LŽE . Tahle kniha je detektivka, nebo spíše thriller ze školského prostředí, kde někdo zabije Simona a vyšetřuje se, kdo to byl. Na knížce je napsáno že do poslední chvíle nevíte, kdo je vrahem, tak jsem zvědavá jestli to vykoumám. :) Má nejhezčí obálku ze všech, co jsem si v lednu koupila..:) Napsala jí autorka McManusová Karen.

To by bylo z dnešního článku vše, já doufám že se Vám alespoň trochu líbil, i když samozřejmě vím, že mám ještě hodně co zlepšovat, ale tak proto tady taky jsem. Abych se zlepšila. Zároveň se chci omluvit za druhou část článku kde Vám popisuji nové knihy, jelikož o nich nic moc nevím a nechci ci číst anotace abych mohla jít do čtení knížek s tak zvaným čistým štítem..:) 

Tak ahoj! A jděte číst! :)










Nalezený obrázek pro lež taylorNalezený obrázek pro dreamologieNalezený obrázek pro jeden z nas lzeNalezený obrázek pro jak to maji holkyNalezený obrázek pro my nejsme myNalezený obrázek pro drž mě pevněNalezený obrázek pro dokonalá gillyNalezený obrázek pro holky na voditku

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Estelle Maskam-Víš, že tě miluju?

GILLY MACMILLANOVÁ-DOKONALÁ